I’ve been thinking about the design of this site, and I’m still not sure whether to have a sidebar or not.
I like the clean design as it is now, with one centered column with posts. Simple and straightforward. But with a sidebar I could have a lot more space for recommended posts and such.
What do you think?
3 comments - join the discussion!


Definitivt sidebar. (Fast nu märkte jag att Postknappen på kommentarerna försvinner under den..)
Men herregud Daniel, Pokémon…Pooookééééémoooooooon!
Oops, my bad! Fixat. 😀
Pokemon alltsÃ¥… Njaaaaaaaa. Är det verkligen nÃ¥nting?
Det är något att skriva om iaf, det är megastort! Churna ut någon artikel om bra Pokéstops i ditt område eller nåt och tagga med lite bra keywords. 😀
Fast föredrar det nog på DS:et ändå..