I’ve been thinking about the design of this site, and I’m still not sure whether to have a sidebar or not.

I like the clean design as it is now, with one centered column with posts. Simple and straightforward. But with a sidebar I could have a lot more space for recommended posts and such.

What do you think?

Share this?

3 comments - join the discussion!

  1. Nilla July 19, 2016 at 2:54 pm - Reply

    Definitivt sidebar. (Fast nu märkte jag att Postknappen på kommentarerna försvinner under den..)

    Men herregud Daniel, Pokémon…Pooookééééémoooooooon!

    • Daniel Werner July 20, 2016 at 4:31 pm - Reply

      Oops, my bad! Fixat. 😀

      Pokemon alltsÃ¥… Njaaaaaaaa. Är det verkligen nÃ¥nting?

      • Nilla July 23, 2016 at 7:24 pm - Reply

        Det är något att skriva om iaf, det är megastort! Churna ut någon artikel om bra Pokéstops i ditt område eller nåt och tagga med lite bra keywords. 😀

        Fast föredrar det nog på DS:et ändå..